Coachingmagi!

Har du det meste i livet, men er ikke lykkelig?

Går du i samme «felle» gang etter gang og føler deg som en selvoppfyllende profeti?

Har du drømmer du vil skal gå i oppfyllelse?

Sliter du på jobben?

Er du lei og sliten av å føle deg dårlig, stygg og ubrukelig? Det er du som drar deg selv ned, og dette er det på tide å snu!

happily ever after

Jeg tilbyr et coaching utviklingsprogram for å styrke selvfølelsen og bli bevisst ditt potensiale, og hvordan du kan en gang for alle får tatt tak og leve et gnistrende liv!

Igjennom 10 møter får du verktøy som du tar med deg og gjør til dine egne. Programmet blir også skreddersydd til akkurat dine behov, og du vil sitte igjen med verktøyene «under huden» og endringen i deg blir varig!

De fleste kjenner meg som Coach, veileder og foredragsholder innen selvutvikling og personlig lederskap og som Kommunikasjonsrådgiver. Jeg er fast coachingekspert på NRK Østlandssendingen og på Kvinneguiden.no. Jeg er kjent fra God Morgen Norge på TV2 og blant annet Tara, KK, Cosmopolitan og Magasinet Stella.

Jeg har jobbet med kommunikasjon i over 14år i mange sider av spekteret, og var den første sertifiserte veilederen i Mia Törnblom sin metode i Norge og er også utdannet i Judymay Murphy’s Supercoaches

I coachingprogrammet mitt får du med deg verktøyene du trenger for å kunne trygt lene deg på deg selv i kjærlighet og respekt og få balanse på plass i deg.

Sammen får vi til magi – og ditt største selv vil ikke være skjult lengre!

Ta kontakt med meg på:

annika@richardsen.com

mobil: 97637469

Legg igjen en kommentar

